Act One, Scene ii:
Claire: The head that will become a skull is already empty. That is the sight of the mind so crowded to forget us.
Michel: Has she not sent for the prophet; been wisened by the cleric drink'd from the oracle's cup?
Claire: More truly than you know, she has. It's that corruption; her knowledge of it, and mine, that put it so unrestrained. What you see is a black painting of our creator; twisted, and twisted again. The flesh of her mind, it heats and rots; it twists and rots.
Michel: The blood on the door, then, is hers? And what of ours, which we share alike? Is ours spilled, or is what spilled a portent for me, to be me? Kill thy physician and thy fee bestow upon the foul disease; the emetic sigh; this deafening image...
Act Two, Scene iv:
Rosario: Saturn, hands colder than time, sinks his teeth into the flesh of his children. A black painting of malevolence and conflict. Cronos, hands older than ice, a mouth hot with the blood of his own - cast the flesh off, like the scraps of a feast
Act Three, Scene iv: Claire: "Orestes, here art thee?"
Michel: I'm in hell, I'm there still. Will Apollo please, reach his hand to me? Our hearts would swell, would rupture; should kill.
Rosario: Those I shall bear will live forever in the shadow of my death; on this side of the door. Those I shall bear; the sweet skin on their bones, the stain on my teeth. I am hungry, I grow hungry.
Claire: I came to you for the sore wealth of closure and we leave in that same debt betwixt. We stand; the missing hope of Holofernes, on this side of the door. And I can hear: "I am hungry, I grow hungry"
Michel: I struggle to breath, a half-submerged dog, a canceled-fate, a nothing-left. This is the price of my throat; I scream to the sun as a lion. Акт первый, сцена II:
Клэр: Голова, которая станет череп уже пуст. То есть вид ума настолько переполненной, чтобы забыть нас.
Мишель: Она не послал за пророка; был wisened на священнослужителя drink'd из чашки оракула?
Клэр: Вернее, чем вы знаете, у нее есть. Это что коррупция; ее знания о нем, и мое, что поставил его так безудержно. То, что вы видите черную картину нашего создателя; скручены и скрученные снова. Плоть от ее ума, она нагревается и гнили; она крутит и гнили.
Мишель: Кровь на двери, потом, есть у нее? А что из наших, которые мы разделяем, так? Является ли наша вытечет, или то, что пролил предзнаменование для меня, чтобы быть мне? Убей врача твоего и плата за твое одарить на нечестной болезни; рвотное вздоха; это оглушительный изображение ...
Действие второе, сцена IV:
Росарио: Сатурн, руки холоднее, чем время, вонзает зубы в плоть своих детей. Черная окраска недоброжелательности и конфликтов. Кронос, руки старше, чем лед, рот горячей кровью его собственной - отбрасывать плоть прочь, как лоскуты праздник
Действие третье, сцена IV: Клэр: "Орест, здесь искусство тебя?"
Мишель: Я в аду, я там до сих пор. Будет ли Аполлон, пожалуйста, достичь мне руку? Наши сердца будут набухать, будет разрыв; должен убить.
Росарио: Те, кого я должен нести будет жить вечно в тени моей смерти; на этой стороне двери. Те, кого я должен нести; сладкая кожа на их костях, пятно на моих зубах. Я голоден, я становлюсь голодным.
Клер: Я пришел к вам за больное богатство закрытия и мы оставляем в той же задолженности Betwixt. Мы встали; недостающее надежда Олоферна, на этой стороне двери. И я могу услышать: "Я голоден, я становлюсь голодным"
Мишель: Я изо всех сил, чтобы дышать, наполовину погружена собака, отмененный-судьба, не ничтожество налево. Это цена моего горла; Я кричу на солнце, как лев. Смотрите также: | |