Чем отличается хорошая реклама от плохой — объяснять никому не надо. Хорошую мы цитируем, от плохой нас просто тошнит.
Но что делает рекламу такой? Почему слово «элитный» в рекламе — явный признак провинции, и какие еще рекламные стереотипы живут в головах бизнесменов? Как в трех фразах поместить целую историю о конкурентных преимуществах компании, и в чем специфика рекламы на радио? Все это мы обсудим с творческим директором креативного агентства «Склад ума» Павлом Федоровым.
Слушайте программу «Великий и могучий» на Радио VK от 17 сентября.
What distinguishes good from bad publicity - to explain to anyone not necessary. Well we quote from bad we just sick.
But what makes this ad? Why is the word "elite" in advertising - a clear sign of the province, and which still promotional stereotypes live in the minds of business? As in the three phrases to put the whole story about the competitive advantages of the company, and what the specifics of advertising on the radio? All this we will discuss with the creative director of creative agency "mindset" Pavel Fedorov.
Listen to the program "Great and mighty" on Radio VK of 17 September.