• А
  • Б
  • В
  • Г
  • Д
  • Е
  • Ж
  • З
  • И
  • К
  • Л
  • М
  • Н
  • О
  • П
  • Р
  • С
  • Т
  • У
  • Ф
  • Х
  • Ц
  • Ч
  • Ш
  • Э
  • Ю
  • Я
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • #
  • Текст песни Английский по-домашнему - ГИА 9 класс. аудирование 2

    Исполнитель: Английский по-домашнему
    Название песни: ГИА 9 класс. аудирование 2
    Дата добавления: 20.08.2021 | 16:00:10
    Просмотров: 1
    0 чел. считают текст песни верным
    0 чел. считают текст песни неверным
    На этой странице находится текст песни Английский по-домашнему - ГИА 9 класс. аудирование 2, а также перевод песни и видео или клип.
    Вы два раза услышите четыре коротких диалога, обозначенных буквами А, B, C, D. Установите соответствие между диалогами и местами, где они происходят: к каждому диалогу подберите соответствующее место действия, обозначенное цифрами. Используйте каждое место действия из списка 1–5 только один раз. В задании есть одно лишнее место действия.

    1. On an excursion
    2. At the airport
    3. In a classroom
    4. In a restaurant
    5. On board a ship

    Запишите в таблицу выбранные цифры под соответствующими буквами.
    ________________________

    Вы два раза услышите пять высказываний, обозначенных буквами А, В, С,
    D, Е. Установите соответствие между высказываниями и утверждениями из следующего списка: к каждому высказыванию подберите соответствующее утверждение, обозначенное цифрами. Используйте каждое утверждение из списка 1–6 только один раз. В задании есть одно лишнее утверждение.

    1. The speaker describes the school sports facilities.
    2. The speaker describes his/her school library.
    3. The speaker describes his/her schoolmates.
    4. The speaker explains why he/she had to change school.
    5. The speaker explains why he/she was late for school.
    6. The speaker talks about his/her favourite school subject.

    Запишите в таблицу выбранные цифры под
    соответствующими буквами.
    ________________________

    Вы услышите разговор двух друзей. В заданиях 3–8 в поле ответа запишите одну цифру, которая соответствует номеру правильного ответа. Вы услышите запись дважды.
    Nora
    1) is having a birthday party tonight.
    2) had a birthday party some time ago.
    3) is going to have a birthday party later.

    Nora
    1) has passed her Maths exam.
    2) has failed her Maths exam.
    3) is going to take her Maths exam later.

    Nora
    1) has chosen her future career already.
    2) is choosing between two careers at the moment
    3) has no idea what to do in the future.

    Next year Nora is going to
    1) start working.
    2) enter university.
    3) continue her school education.

    In the summer Nora wants to
    1) go to Italy.
    2) go to France.
    3) stay at home.

    Nora can speak
    1) Italian and French.
    2) Spanish and French.
    3) Spanish and Italian.
    You twice will hear the four short dialogue designated by letters A, B, C, D. Set the correspondence between the dialogs and the places where they occur: to each dialog, select the appropriate place of action indicated by the numbers. Use each scene from the list 1-5 only once. In the task there is one unnecessary place of action.

    1. ON AN EXCURSION
    2. At the airport
    3. IN A CLASSROOM
    4. IN A RESTAURANT
    5. ON Board A Ship

    Write in the table selected numbers under the appropriate letters.
    ________________________

    You twice will hear five statements marked with letters A, B, C,
    D, E. Install the correspondence between statements and statements from the following list: to each statement, select the appropriate approval indicated by the numbers. Use each approval from the list 1-6 only once. In the task there is one extra statement.

    1. THE SPEAKER DESCRIBES The School Sports Facilities.
    2. The Speaker Describes HIS / HER SCHOOL LIBRARY.
    3. THE SPEAKER DESCRIBES HIS / HER SCHOOLMATES.
    4. The Speaker Explains Why He / She Had To Change School.
    5. The Speaker Explains Why He / She Was Late for School.
    6. The Speaker Talks ABOUT HIS / HER FAVOURITE SCHOOL SUBJECT.

    Record the selected numbers under the table under
    appropriate letters.
    ________________________

    You will hear the conversation of two friends. In tasks 3-8 in the answer field, write down one digit that corresponds to the number of the correct answer. You will hear the record twice.
    Nora.
    1) IS Having A Birthday Party Tonight.
    2) HAD A BIRTHDAY PARTY SOME TIME AGO.
    3) Is Going to Have a Birthday Party Later.

    Nora.
    1) HAS PASSED HER MATHS EXAM.
    2) HAS FAILED HER MATHS EXAM.
    3) IS GOING TO TAKE HER MATHS EXAM LATER.

    Nora.
    1) Has Chosen Her Future Career Already.
    2) IS CHOOSING BETWEEN TWO CAREERS AT THE MOMENT
    3) HAS NO Idea What to do in the future.

    NEXT YEAR NORA IS GOING TO
    1) Start Working.
    2) ENTER UNIVERSITY.
    3) Continue Her School Education.

    In The Summer Nora Wants To
    1) go to italy.
    2) Go to France.
    3) STAY AT HOME.

    Nora Can Speak
    1) ITALIAN AND FRENCH.
    2) Spanish and FRENCH.
    3) Spanish and Italian.

    Смотрите также:

    Все тексты Английский по-домашнему >>>

    Опрос: Верный ли текст песни?
    ДаНет