• А
  • Б
  • В
  • Г
  • Д
  • Е
  • Ж
  • З
  • И
  • К
  • Л
  • М
  • Н
  • О
  • П
  • Р
  • С
  • Т
  • У
  • Ф
  • Х
  • Ц
  • Ч
  • Ш
  • Э
  • Ю
  • Я
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • #
  • Текст песни Абай Кунанбаев - Слова Назидания 11

    Исполнитель: Абай Кунанбаев
    Название песни: Слова Назидания 11
    Дата добавления: 17.04.2016 | 11:11:55
    Просмотров: 49
    0 чел. считают текст песни верным
    0 чел. считают текст песни неверным
    На этой странице находится текст песни Абай Кунанбаев - Слова Назидания 11, а также перевод песни и видео или клип.
    Осы елдің үнем қылып жүргені немене? Екі нәрсе. Әуелі - ұрлық, ұры ұрлықпен мал табам деп жүр. Мал иесі артылтып алып, тағы да байимын деп жүр. Ұлықтар алып берем деп, даугерді жеп, құтқарам деп ұрыны жеп жүр. Қарапайым жұрт ұрлық айтып мал алам деп, ұрыға атымды сатып пайдаланам деп, не өткізбесін арзанға түсіріп алам деп жүр. Екінші - бұзақылар біреудің ойында жоқ пәлені ойына салып, бүйтсең бек боласың, бүйтсең кеп боласың, бүйтсең кек аласың, мықты атанасың деп, ауқаттыларды азғырғалы әлек болып жүр. Кім азса, мен соған керек боламын деп, к...н қыздырып алып, өзін бір ғана азық қылайын деп жүр.
    Ұлықтар пәлі-пәлі, бұл табылған ақыл деп, мен сені бүйтіп сүйеймін деп, ананы жеп, сені бүйтіп сүйеймін деп, мынаны жеп жүр. Қара халық менің сонша үйім бар, сонша ауыл-аймағыммен сойылыңды соғайын, дауыңды айтайын деп, қай көп бергенге партиялас боламын деп, құдайға жазып, жатпай-тұрмай салып жүріп басын, ауылын, қатын-баласын сатып жүр. Осы бір ұры, бұзақы жоғалса, жұртқа ой да түсер еді, шаруа да қылар еді. Бай барын бағып, кедей жоғын іздеп, ел секілденіп талапқа, тілеуге кірісер еді. Енді жұрттың бәрі осы екі бүлік іске ортақ, мұны кім түзейді? Анттың, серттің, адалдықтың, ұяттың бір тоқтаусыз кеткені ме? Ұрыны тыю да оңай болар еді, бірақ осы бұзақының тіліне еретұғын, азатұғын байларды кім тыяды?
    1892
    Экономика страны в настоящее время, так что? Две вещи. Во-первых, кражи, грабежи крупного рогатого скота вор должен быть установлен в сторону. Владелец крупного рогатого скота должны быть обогащены artıltıp снова. Dawgerdi цитируется есть и едят вор спасения. Для того, чтобы быть в состоянии сказать обычных людей угоняли скот, семенной жидкости и использовать их, чтобы купить имя, чтобы иметь возможность сделать дешевые или проводки. Во-вторых, идея бич, что есть кто-то запугивает игра будет büytseñ назад into're büytseñ, может büytseñ мести, сильный, хорошо узнаваемым обеспокоен azğırğalı. Кто azsa, и это должно быть его ... или тепла только один, что делает саму пищу.
    Уф Уф цитируется, было обнаружено, что в виду, я ем все, ваша мать будет продолжаться, вы должны съесть все это, ваш будет действовать следующим образом. Есть так много черных людей в моем доме, так что сельское хозяйство aymağımmen построить soyılıñdı dawıñdı Я скажу, что partïyalas обеспечивая более божественным, а не вдаваться в без головы, сельское хозяйство, чтобы купить ребенка-женщину. Один из воров, хулиганов были потеряны, люди думали, что придет, страна могла бы сделать. Как и в самой богатой стране в поисках ли там заботиться о бедных стали желать требование. Теперь все жители двух основных повстанческих, который исправляет это? Присяга, клятва, целостность, то, что без стыда? Было бы легко сократить вора, но хулиган eretuğın в azatuğın богатых, которые tıyadı?
    1892

    Смотрите также:

    Все тексты Абай Кунанбаев >>>

    Опрос: Верный ли текст песни?
    ДаНет