In the lecture the professor made several points about the benefits of earthworms. The professor argues that earthworms aren’t at all beneficial in fact, they are causing damage to forests, plants and even to animals. On the other hand, the reading contends that earthworms are extremely beneficial for every living being in this world. This way the professor’s lecture cast doubt on the reading by using several points that are contrary to the beliefs of the author of the passage.
The first point that the professor uses to cast doubt on the reading is the damage the earthworms are causing to the fauna. According to the professor, the new researchers have found that the worms are destroying the forest soil. This differs from the reading which states that earthworms actually help improve the water drainage and change the structure of the soil.
Next the professor discusses the reading’s point about the benefits plants have from earthworms. The professor claims that the earthworms are cleaning the duff, the organic matter that helps and improves the growth of plaints. He says that earthworms are causing the wildflowers to disappear which used to attract tourists and photographers, because the earthworms are taking all the nutrients from the land. However, the reading states that these insects are helping plant growing because their bodies are full of minerals and proteins which they release into the soil.
Another reason why the lecture is different from the reading is that the earthworms are causing the disappearance of not only plaints but also of animals and other insects. This opposes the reading which asserts that earthworms have a positive impact on ecosystem. These points demonstrate why the reading passage is in doubt. I had to write this in 20 minutes. В лекции профессор сделал несколько пунктов о пользе дождевых червей. Профессор утверждает, что дождевые черви вовсе не являются полезными в самом деле, они наносят ущерб лесам, растений и даже животных. С другой стороны, чтение утверждает, что дождевые черви являются чрезвычайно полезными для каждого живого существа в этом мире. Таким образом, лекция профессора ставит под сомнение чтении с использованием нескольких точек, которые противоречат убеждениям автора отрывка.
Первый пункт, который использует профессор, чтобы поставить под сомнение чтении повреждение дождевых червей вызывают к фауне. По словам профессора, новые исследователи обнаружили, что черви уничтожают лесной почвы. Это отличается от чтения которой говорится, что дождевые черви действительно помогают улучшить дренаж воды и изменить структуру почвы.
Далее профессор обсуждает точку Рединга о пользе растения от дождевых червей. Профессор утверждает, что дождевые черви чистят Дафф, органическое вещество, которое помогает и улучшает рост стенаний. Он говорит, что дождевые черви вызывают полевые цветы, чтобы исчезнуть, которые используются для привлечения туристов и фотографов, потому что дождевые черви принимают все питательные вещества из земли. Тем не менее, чтение утверждает, что эти насекомые помогают растения растут, потому что их тела полны минералов и белков, которые они выпускают в почву.
Еще одна причина, почему лекция отличается от чтения является то, что дождевые черви вызывают исчезновение не только стенаний, но и животных, и других насекомых. Это выступает против чтения, которое утверждает, что дождевые черви оказывают положительное влияние на экосистему. Эти точки показывают, почему чтение проход вызывает сомнение. Я должен был написать это за 20 минут. Смотрите также: | |