Слова песни здесь не так важны. Лет 10 назад я переоценил свои возможности по части преодоления больших расстояний на велосипеде и, не отойдя окончательно от вчерашнего косякокурения, поехал за сотню километров вдоль Рейна. Все это время я затачивал мозг музыкой в стиле Doom c женским вокалом. Когда, уже возвращаясь обратно, на мосту через Некар я понял, что обезвоживание и одуряющая жара вот вот сделают мне нокаут, играла как раз эта песня. Я лежал где-то на опорах моста, видел только ультрамариновое небо и огромное пульсирующее солнце. Иногда еще проплывали фрагменты металлических ферм моста. Не было сил даже снять наушники. Анне Бакли звала меня этой песней в сказочно прекрасный мир, вызывающий катарсис мозга своей запредельно яркой печальной составляющей. Только я понимал, что оттуда нельзя вернуться обратно.
The words of the song here are not so important. 10 years ago I overestimated my capabilities in terms of overcoming large distances by bike and, without going down completely from yesterday's shocking, I went for a hundred kilometers along the Rhine. All this time, I dragged the brain with music in the style of Doom with female vocals. When, already returning back, on the bridge, through necrom, I realized that dehydration and wrestling heat would be a knockout to me, I played just this song. I lay somewhere on the supports of the bridge, I saw only the ultramarine sky and a huge pulsating sun. Sometimes still floated fragments of metal farms of the bridge. There was no strength to even remove the headphones. Anna Buckley called me this song to a fabulously beautiful world, causing catharsis of the brain with his provenly bright sad component. Only I understood that from there you can not go back.