- Добрый день. Меня Екатерина зовут. Это отдел по работе с клиентами Эль-авто. Я бы хотела переговорить с Алексеем Владимировичем Луневым, но может, вы мне поможете?
- А что за вопрос?
- Если я не путаю, то в июле 2013 года на Хендай Солярис ставили блокиратор рулевого вала.
- Да только я не поняла про фирму вашу, но мы ставили. Да.
- Мы находимся на Народного ополчения. Эль-авто называемся.
- Да, было такое дело.
- А не знаете, кто этим занимался? Вы или Алексей.
- Ну, по большей части я, но ездили мы вдвоем.
- Отлично. Зовут вас как?
- Наталья.
- Очень приятно. Наталья, может в нескольких словах вы могли бы прокомментировать опыт сотрудничества с нами? Что запомнилось?
- Быстро. Качественно. Доброжелательно.
- Спасибо большое.
- Good afternoon. My name is Catherine. This department on work with clients of El-cars. I would like to talk to Alexei Vladimirovich Lunev, but can you help me?
- And what's the question?
- If I do not get them mixed up, in July 2013 at the Hyundai Solaris set the steering column lock.
- Yes, but I do not understand about your company, but we have set. Yes.
- We are on the people's militia. El-cars are called.
- Yes, there was such a thing.
- And you do not know who does it? You or Alex.
- Well, for the most part I am, but we went out together.
- Well. They call you as?
- Natalia.
- Very nice. Natalia, may in a few words, could you comment on the experience of cooperation with us? What memories?
- Fast. Qualitatively. Goodwill.
- Thank you so much.