How can I reach it? – Cognition. When I will obtain it? Now tell me how can I realize me on this plane! How can I fulfill myself? I`m still waiting a long time. I wanna know, I wanna live to see. How can I reach it, how can I realize me? Like every night I go to bed and dream a dream, the greatest dream there is. I`m lying here but I`m there. I`m diving into the scene. I feel the might inside of me, it feels so real and now I understand. Now I`m in the focus of my dream. I`m in the focus of the scene. Now I`m the Master of my dream.
A godlike act – I create creation. I experience it, then I disintegrate it. I`m the viewer, the one who creates creation to experience it and then disintegrate it.
I throw it away – my ignorance, my stubborness, my limitation, my conceit. I throw it into the fire and I burn it up, so I can feel the heat. I do wonders, I can fly, I reach the deepest point, then I touch the sky. I do wonders, now I can see, cause I reach it, cause I realize me. Как я могу добраться до него? - Познание. Когда я его получить? Теперь скажите мне, как можно я понимаю, меня на этом самолете! Как я могу реализовать себя? I`m еще долго ждать. Я хочу знать, я хочу жить, чтобы видеть. Как я могу добраться до него, как можно понять, мне я? Как каждый вечер ложусь спать и мечтать о, самая большая мечта есть. I`m лежал здесь, но я `м там. I`m погружения в сцену. Я чувствую мощь внутри меня, он чувствует себя настолько реальным, и теперь я понимаю. Теперь я `м в центре моей мечты. I`m в центре сцены. Теперь I`m Учителя моей мечты.
Богоподобного акт - создать творение. Я переживаю, то я разрушаться его. I`m зрителя, тот, кто создает творение чтобы испытать его, а затем распадаются его.
Я выбросить - мое невежество, моя упрямство, мой ограничение, мой чванство. Я бросаю его в огонь, и я записать его, так что я могу чувствовать тепло. Я творить чудеса, я могу летать, я достигаю глубокая точка, то я коснуться неба. Я делать чудеса, теперь я вижу, потому что я добраться до него, потому что я понимаю, мне. Смотрите также: | |