Cześć, jak się masz? Lekcja 13 Dla mnie jest czarujący!
Basia: A ten twój nowy znajomy? Jak on ma na imię? Agnieszka: Michel. Jest Francuzem. B: Mieszka w Paryżu? A: Nie w Paryżu, a w Lille. Ale teraz jest w Krakowie. B: Dlaczego zaczał studiować w Polsce? A: Był kiedyś w Krakowie, chyba mu się podobało... Teraz odkrył, że ma polskie pochodzenie. To dodatkowa motywacja, żeby tu studiować. B: Lubisz z nim rozmawiać? A: Bardzo! Często rozmawiamy o literaturze, sztuce, o filmie... Ja mu mówię o Polsce, a on opowiada o Francji. B: To wspaniale, że macie podobne zainteresowania. A: To prawda. Ale wiesz, on niedużo wiedział o Polsce, o naszej kulturze. Przy okazji mówię mu o tym. B: Poza tym to ładny chłopak. A: Tak, jest wysoki, przystojny, miły... Lubi tańczyć, jest dowcipny... Dla mnie jest czarujący! B: A co na to Robert? A: Robert? Nic. Przecież to jego kolega!
По-моему, он просто очарователен!
Баcя: А этот твой новый знакомый? Как его зовут? Агнешка: Мишель. Он француз. Б: Он живет в Париже? А: Не в Париже, в Лилле. Но сейчас он находится в Кракове. Б: Почему он начал учиться в Польше? А: Был один раз в Кракове, и видимо, ему понравилось. Теперь оказалось, что у него есть польские корни. Это еще один стимул здесь учиться. Б: Тебе нравится с ним разговаривать? А: Очень! Мы часто говорим о литературе, искусстве, о кино. Я рассказываю ему о Польше, а он мне о Франции. Б: Здорово, что у вас есть схожие интересы. А: Это да. Но ты знаешь, он не так много знал о Польше, о нашей культуре. Вот заодно я его и просвещаю. Б: Кроме того, он красивый парень. А: Да, высокий, красивый, хороший... Любит танцевать, остроумен... По-моему, он просто очарователен! Б: А как же Роберт? А: Роберт? Ничего. В конце концов, это его однокашник! Hi how are you? Lesson 13 He is charming to me!
Basia: And your new friend? What's his name? Agnieszka: Michel. He is French. B: Lives in Paris? A: Not in Paris, but in Lille. But now he is in Krakow. B: Why did he start studying in Poland? A: He was once in Krakow, I think he liked it ... Now he discovered that he has Polish origin. This is an additional motivation to study here. B: Do you like talking to him? A: Very! We often talk about literature, art, film ... I tell him about Poland and he talks about France. B: It's great that you have similar interests. A: That's true. But you know, he didn't know much about Poland, about our culture. By the way, I tell him about it. B: Besides, he's a nice boy. A: Yes, he is tall, handsome, kind ... He likes dancing, he is funny ... He is charming to me! B: What about Robert? A: Robert? Thread. It's his friend!
По-моему, он просто очарователен!
Баcя: А этот твой новый знакомый? Как его зовут? Агнешка: Мишель. Он француз. Б: Он живет в Париже? А: Не в Париже, в Лилле. Но сейчас он находится в Кракове. Б: Почему он начал учиться в Польше? А: Был один раз в Кракове, и видимо, ему понравилось. Теперь оказалось, что у него есть польские корни. Это еще один стимул здесь учиться. Б: Тебе нравится с ним разговаривать? А: Очень! Мы часто говорим о литературе, искусстве, о кино. Я рассказываю ему о Польше, а он мне о Франции. Б: Здорово, что у вас есть схожие интересы. А: Это да. Но ты знаешь, он не так много знал о Польше, о нашей культуре. Вот заодно я его и просвещаю. Б: Кроме того, он красивый парень. А: Да, высокий, красивый, хороший ... Любит танцевать, остроумен ... По-моему, он просто очарователен! Б: А как же Роберт? А: Роберт? Ничего. В конце концов, это его однокашник! Смотрите также: | |