• А
  • Б
  • В
  • Г
  • Д
  • Е
  • Ж
  • З
  • И
  • К
  • Л
  • М
  • Н
  • О
  • П
  • Р
  • С
  • Т
  • У
  • Ф
  • Х
  • Ц
  • Ч
  • Ш
  • Э
  • Ю
  • Я
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • #
  • Текст песни Английский по-домашнему - ГИА 9 класс. аудирование 16

    Исполнитель: Английский по-домашнему
    Название песни: ГИА 9 класс. аудирование 16
    Дата добавления: 08.11.2021 | 05:44:02
    Просмотров: 1
    0 чел. считают текст песни верным
    0 чел. считают текст песни неверным
    На этой странице находится текст песни Английский по-домашнему - ГИА 9 класс. аудирование 16, а также перевод песни и видео или клип.
    Аудирование 16.
    Вы два раза услышите четыре коротких диалога, обозначенных буквами А, B, C, D. Установите соответствие между диалогами и местами, где они происходят: к каждому диалогу подберите соответствующее место действия, обозначенное цифрами. Используйте каждое место действия из списка 1–5 только один раз. В задании есть одно лишнее место действия.

    1. In a library
    2. In a classroom
    3. At a concert
    4. In a street
    5. On a skating rink
    Запишите в таблицу выбранные цифры под соответствующими буквами.
    _____________________________________________________________

    Вы два раза услышите пять высказываний, обозначенных буквами А, В, С,
    D, Е. Установите соответствие между высказываниями и утверждениями из следующего списка: к каждому высказыванию подберите соответствующее утверждение, обозначенное цифрами. Используйте каждое утверждение из списка 1–6 только один раз. В задании есть одно лишнее утверждение.

    1. The speaker talks about his/her new hobby.
    2. The speaker talks about his/her recent day-off.
    3. The speaker explains how to grow a garden.
    4. The speaker talks about his/her childhood dream.
    5. The speaker explains about healthy eating habits.
    6. The speaker explains how to cook a special dish.
    Запишите в таблицу выбранные цифры под соответствующими буквами.
    _____________________________________________________________

    Вы услышите разговор мамы и сына. В заданиях 3–8 в поле ответа запишите одну цифру, которая соответствует номеру правильного ответа. Вы услышите запись дважды.

    Why has Thomas come from school earlier than usual?
    1) He felt unwell in the classroom.
    2) He failed his mathematics test.
    3) His timetable changed.

    Where does Thomas usually have lunch?
    1) He buys his lunch in the school canteen.
    2) He takes a lunch box to school.
    3) He comes home for lunch.

    Where does Thomas’ mother work?
    1) In a canteen.
    2) In a shop.
    3) In a school.

    How is Thomas’ mother going to spend the next evening?
    1) Preparing for Christmas at home.
    2) Shopping for Christmas presents.
    3) Driving her car for several hours.

    What present does Thomas want to get?
    1) A snowboard.
    2) A bicycle.
    3) A pair of skis.

    What kind of weather are Thomas and his mum expecting this winter?
    1) Snowy.
    2) Rainy.
    3) Stormy.
    Audition 16.
    You twice will hear the four short dialogs designated by letters A, B, C, D. Install the correspondence between the dialogs and the places where they occur: to each dialogue, select the appropriate place of action indicated by the numbers. Use each scene from the list 1-5 only once. In the task there is one unnecessary place of action.

    1. IN A LIBRARY
    2. IN A Classroom
    3. AT A CONCERT
    4. IN A STREET
    5. ON SKATING RINK
    Write in the table selected numbers under the appropriate letters.
    _________________________________________________________

    You will hear five statements twice by letters A, B, C,
    D, E. Install the correspondence between statements and statements from the following list: to each statement, select the appropriate approval marked by the numbers. Use each approval from the 1-6 list only once. The task is one extra statement.

    1. The Speaker Talks ABOUT HIS / HER NEW HOBBY.
    2. The Speaker Talks ABOUT HIS / HER Recent Day-Off.
    3. The Speaker Explains How to Grow a Garden.
    4. The Speaker Talks ABOUT HIS / HER CHILDHOOD DREAM.
    5. The Speaker Explains about Healthy Eating Habits.
    6. The Speaker Explains How to Cook a Special Dish.
    Write in the table selected numbers under the appropriate letters.
    _________________________________________________________

    You will hear mom and son conversation. In the tasks of 3-8 in the response field, write down one digit that corresponds to the correct answer number. You will hear the record twice.

    Why Has Thomas Come From School Earlier Than Usual?
    1) He Felt Unwell In The Classroom.
    2) He Failed His Mathematics Test.
    3) HIS TimeTable Changed.

    Where Does Thomas Usually Have Lunch?
    1) He Buys His Lunch in the School Canteen.
    2) He Takes a Lunch Box to School.
    3) He Comes Home for Lunch.

    Where Does Thomas' Mother Work?
    1) IN A CANTEEN.
    2) in a shop.
    3) IN A SCHOOL.

    How Is Thomas' Mother Going to Spend The Next Evening?
    1) Preparing for Christmas at home.
    2) Shopping for Christmas Presents.
    3) Driving Her Car for Sevel Hours.

    What Present Does Thomas Want to Get?
    1) A Snowboard.
    2) A Bicycle.
    3) A PAIR OF SKIS.

    What Kind of Weather Are Thomas and His Mum Expecting This Winter?
    1) Snowy.
    2) Rainy.
    3) Stormy.

    Смотрите также:

    Все тексты Английский по-домашнему >>>

    Опрос: Верный ли текст песни?
    ДаНет