• А
  • Б
  • В
  • Г
  • Д
  • Е
  • Ж
  • З
  • И
  • К
  • Л
  • М
  • Н
  • О
  • П
  • Р
  • С
  • Т
  • У
  • Ф
  • Х
  • Ц
  • Ч
  • Ш
  • Э
  • Ю
  • Я
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • #
  • Текст песни Хор Московского Сретенского монастыря - Песнопения Великой Субботы. Канон Волною морскою

    Исполнитель: Хор Московского Сретенского монастыря
    Название песни: Песнопения Великой Субботы. Канон Волною морскою
    Дата добавления: 19.02.2015 | 17:17:24
    Просмотров: 24
    0 чел. считают текст песни верным
    0 чел. считают текст песни неверным
    На этой странице находится текст песни Хор Московского Сретенского монастыря - Песнопения Великой Субботы. Канон Волною морскою, а также перевод песни и видео или клип.
    Канон
    И поем канон, ирмос по дважды, тропари на 12: и паки последи ирмос оба лика вкупе. Есть же канон, от первыя песни до шестыя, творение Марка монаха, епископа Идрунтскаго: ирмосы же творение жены некия, Кассии именуемыя. От 6-я же песни до конца творение господина Космы. Краегранесие же канона: Каи симерон де Савватон мелпо Мега. Сиесть: И днесь же Субботу пою Великую. Глас 6.

    Песнь 1.

    Ирмос: Волною морскою скрывшаго древле гонителя мучителя, под землею скрыша спасенных отроцы: но мы, яко отроковицы, Господеви поим: славно бо прославися.

    {?} Господи, Боже мой! Исходное пение и надгробную Тебе песнь воспою, погребением Твоим жизни моея входы отверзшему и смертию смерть и ад умертвившему.

    {?} Горе Тя на Престоле и доле во гробе, премирная и подземная, помышляющая, Спасе мой, зыбляхуся умерщвлением Твоим: паче ума бо виден был еси мертв, Живоначальниче.

    {?} Да Твоея славы вся исполниши, сшел еси в нижняя земли: от Тебе бо не скрыся состав мой, иже во Адаме, и погребен, истлевша мя обновляеши, Человеколюбче.

    Песнь 3.

    Ирмос: Тебе, на водах повесившаго всю землю неодержимо, тварь, видевше на лобнем висима, ужасом многим содрогашеся: несть свят, разве Тебе, Господи, взывающи.

    {?} Образы погребения Твоего показал еси, видения умножив. Ныне же сокровенная Твоя богомужно уяснил еси и сущим во аде, Владыко: несть свят, разве Тебе, Господи, взывающим.

    {?} Простерл еси длани и соединил еси древле разстоящаяся. Одеянием же, Спасе, еже в плащанице и во гробе, окованныя разрешил еси: несть свят, разве Тебе, Господи, взывающия.

    {?} Гробом и печатьми, Невместиме, содержимь был еси хотением: ибо силу Твою действы показал еси, богодейственно поющим: несть свят, разве Тебе, Господи Человеколюбче.

    Седален, глас 1:

    Гроб Твой, Спасе, воини стрегущии мертви от облистания явльшагося Ангела быша, проповедающа женам Воскресение. Тебе славим, тли потребителя! Тебе припадаем, Воскресшему из гроба и Единому Богу нашему!

    Слава, и ныне, тойже.

    Песнь 4.

    Ирмос: На кресте Твое Божественное истощание провидя, Аввакум, ужасся, вопияше: Ты сильных пресекл еси державу, Блаже, приобщаяся сущим во аде, яко Всесилен.

    {?} Седмый день днесь освятил еси, егоже древле благословил еси упокоением дел: преводиши бо всяческая и обновляеши, субботствуя, Спасе мой, и назидая.

    {?} Силою лучшаго, победившаго Тебе, от плоти душа Твоя разделися, растерзающи бо обоя узы – смерти и ада, Слове, державою Твоею.

    {?} Ад, Слове, срет Тя, огорчися, человека зря обожена, уязвлена ранами и Всесильнодетеля, страшным же зраком погибе.

    Песнь 5.

    Ирмос: Богоявления Твоего, Христе, к нам милостивно бывшаго, Исаиа, Свет видев Невечерний, из нощи утреневав, взываше: воскреснут мертвии и востанут сущии во гробех, и вси земнороднии возрадуются.

    {?} Новотвориши земныя, Создателю, перстен быв, и плащаница и гроб являют еже в Тебе, Слове, таинство. Благообразный бо советник Тебе Рождшаго совет образует, в Тебе велелепно новотворящаго мя.

    {?} Смертию – смертное, погребением – тленное прелагаеши: нетленно твориши бо, боголепно безсмертно творя приятие, плоть бо Твоя истления не виде, Владыко, ниже душа Твоя во аде страннолепно оставлена бысть.

    {?} Из Небрачныя прошед и прободен в ребра, Содетелю мой, из Нея соделал еси обновление Евино, Адам быв, уснув паче естества сном естественным и жизнь воздвигнув от сна и тления, яко Всесилен.

    Песнь 6.

    {?} Ирмос: Ят бысть, но не удержан в персех китовых Иона: Твой бо образ нося, Страдавшаго и погребению давшагося, яко от чертога, от зверя изыде: приглашаше же кустодии: хранящии суетная и ложная, милость сию оставили есте.

    {?} Биен был еси, но не разделился еси, Слове, еяже причастился еси плоти: аще бо и разорися Твой храм во время страсти, но и тако един бе состав Божества и плоти Твоея. Во обоих бо Един еси Сын, Слове Божие, Бог и Человек.

    {?} Человекоубийственно, но не богоубийственно бысть прегрешение Адамово: аще бо и пострада Твоея плоти перстное сущес
    Canon
    And sing canon heirmos to twice troparia 12: and again in subsequent heirmos both face together. There is also a canon of songs to pervyya shestyya, the creation of brand monk, bishop Idruntskago: heirmos same creation nekiya wife, Cass imenuemyya. From the 6th to the end of the song is the creation of Mr. Cosmas. Kraegranesie same canon: Kai Simeron de Savvaton melpo Mega. Siesta: And this day is the Sabbath sing the Great. Tone 6.

    Song 1.

    Heirmos: waves of the sea skryvshago drevle persecutor tormentor, under the earth skrysha otrotsy saved: but we, like a damsel to the Lord ASIC: nice bo glorified.

    {?} O Lord my God! Original song and will sing you a song funeral, burial thy life moeya opened the inputs and death by death and hell kill him.

    {?} Woe unto thee on the throne and share in the tomb premundane and underground, I complained, my Saviour, Thy zyblyahusya killing: more so crazy bo seen wast dead, Zhivonachalniche.

    {?} Yes Thy glory all things filled, Thou came down to the bottom of the earth from you more is not concealed part of my ilk in Adam, and was buried, rotting on me obnovlyaeshi, Mankind.

    Song 3.

    Heirmos: You, on the waters of the whole earth povesivshago neoderzhimo, creature, who saw in the frontal dependence, many horror sodrogashesya: innumerable holy, except Thee, O Lord, calling out.

    {?} Your Images burial showed Thou, vision multiplying. But now the innermost Your bogomuzhno grasped Thou and those in hell, O Lord: there is neither holy, except Thee, O Lord, we cry.

    {?} Thou mayest Thou joined palms and drevle razstoyaschayasya. Apparel same Savior, hedgehog and a shroud in the tomb, Thou okovannyya allowed: innumerable holy, except Thee, O Lord, calling out.

    {?} Coffin and printingWe, Nevmestime, Content wast volition: for thy power operations showed Thou, bogodeystvenno singing: there is neither holy, except Thee, O Lord of Mankind.

    Sessional hymn, Tone 1:

    Thy tomb, O Savior, a warrior from the dead streguschii oblistaniya yavlshagosya Angela things were made, propovedayuscha wives Resurrection. You praise, aphids consumer! You cling, was raised from the grave and our one God!

    Fame, and now, toyzhe.

    Song 4.

    Heirmos: On the cross Thy Divine emptying foreseeing Habakkuk, Horror, Cried: Thou hast stopped the strong power, whim, to join those in hell, Thou omnipotent.

    {?} SEDM day this day sanctified art Thou, Whose drevle Blessed art Thou repose Affairs: prevodishi bo every kind and obnovlyaeshi, subbotstvuya, O my Savior, and edifying.

    {?} By the power luchshago, pobedivshago thee, thy soul from the flesh section, rasterzayuschi bo wallpaper is bond - death and hell, Word, Thy powers.

    {?} Hell, the word shit Thee, angry, vain man deified, wounded wounds and Vsesilnodetelya, terrible as SPAR died.

    Song 5.

    Heirmos: Epiphany thy Christ to us mercifully byvshago, Isaia, having seen Unfading Light from noschi utrenevav, vzyvashe: and the dead raised vostanut suschii in the graves, and all ye zemnorodnyh rejoice.

    {?} Novotvorishi earthly woes, the Creator, the finger of the former, and the shroud and coffin hedgehog is in thee, Word, Sacrament. Handsome bo Advisor You Rozhdshago council forms, in whom the excellent novotvoryaschago on me.

    {?} Of death - mortal, burial - corruptible prelagaeshi: incorruptible tvorishi bo, bogolepno Immortal creates acceptance, flesh bo Your not a defilement, O Lord, lower your soul in hell strannolepno left byst.

    {?} From Nebrachnyya proshed and proboden ribs, my Sodetelyu from Ney Thou hast update Evin, Adam former, asleep sleep more than the nature and the natural life of erecting sleep and corruption, Thou omnipotent.

    Song 6.

    {?} Irmos: Yat byst, but could not resist a perseh whale Jonah: Your way of wearing bo, Stradavshago and burial He granted, like a temple on, begone from the beast: priglashashe same Custody: hranyaschii vain and false, the natural grace of this very left.

    {?} Bien wast but not divided art Thou, O Word, eyazhe partook of flesh hast: If ye bo, and destroy your temple during the passion, but also is one taco Be part of the Godhead, and the flesh of yours. In both Thou alone art the Son, the Word of God, God and Man.

    {?} Homicidal, but not bogoubiystvenno byst sin of Adam: If ye bo postrada Thy flesh and duodenal susches

    Смотрите также:

    Все тексты Хор Московского Сретенского монастыря >>>

    Опрос: Верный ли текст песни?
    ДаНет