• А
  • Б
  • В
  • Г
  • Д
  • Е
  • Ж
  • З
  • И
  • К
  • Л
  • М
  • Н
  • О
  • П
  • Р
  • С
  • Т
  • У
  • Ф
  • Х
  • Ц
  • Ч
  • Ш
  • Э
  • Ю
  • Я
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • #
  • Текст песни Абай кара соз - 44

    Исполнитель: Абай кара соз
    Название песни: 44
    Дата добавления: 29.08.2016 | 19:46:45
    Просмотров: 8
    0 чел. считают текст песни верным
    0 чел. считают текст песни неверным
    На этой странице находится текст песни Абай кара соз - 44, а также перевод песни и видео или клип.
    Адам баласының ең жаманы - талапсыз. Талап қылушылар да неше түрлі болады. Һәм талаптың өзі де түрлі-түрлі. Һәм сол талаптардың қайсысының соңына түссе де, бірінен бірі өнерлі, тұрлаулырақ келеді. Уа, ләкин адам баласы я талапты, я талапсыз болсын, әйтеуір «бәрекелдіні» керек қылмайтұғыны болмайды. Әрнешік, орынсыз ба, орынды ма, «бәрекелді» деушіні көңіл іздеп тұрады. Адам баласы өзі қай жолда, қай майданда жүрсе, сол майдандағы кісімен сырлас болады. Оның үшін өзге жолдағылардан «бәрекелдіні» оңды күтпейді. Маған «бәрекелді» десе, осы өзімменен серіктес, сырлас осылар «бәрекелді» дер дейді.
    Талаптың ішінде адам баласы көбінесе басына қадір іздеп, сол талапта болады. Біреу мал қуып жатыр. Сараңдықпен, арамдықпен, әйтеуір мал тапсам, «Мал тапқан ердің жазығы жоқ» дейтұғын, «Малдының беті жарық» дейтұғын мақалға сеніп, халықтың түріне қарай, ит те болса, малдыны сөге алмайды деп, бұл мал һәм пайда, һәм қасиет болады бойыма дейді. Мұнысы рас, қазақтың өз құлқына қарағанда. Бірақ адамдыққа, ақылға қарағанда, қазақ түгіл, көңіл жиіркенетұғын іс. Осыған орай біреу ер атанамын, біреу қажеке атанамын, біреу молдеке атанамын, біреулер білгіш, қу, сұм атанамын деп, сол харекетте жүр. Әрқайсысы қазаққа яки бірі бар, бірі жоқ болса, бағанағы екі бұлдамақ та болып, басына «осыным бірсыпыра елеу азық болар» деген талаппенен қылып жүр. Мұнысы қазақтың тамырын ұстап-ұстап қарайды дағы, «мынаны алып келіп берсе, қымбат алғандай екен, осы күнде мына бір істің біраз пұлы бар екен» деп, қазақтың өз бетінен оқып, ізденген талап болмаса, кітап бетінен оқып іздеген талап емес. Оның үшін кітап сөзіменен ізденген талап болса, әуелі көкіректі тазалау керек дейді, онан соң ғибадат қыл дейді. Қазақтың бетіне қарап, содан оқыған болса, ол талабыңды қыла бер, көкіректі тым тазалаймын деме, оны кім көріп жатыр, ішінде қатпар көп болмаса, құт-берекеге жағымды болмайды дейді. Енді осыған қарап, қайдан оқып, біліп, ұмтылған талап екенін білерсің.
    1898
    Хуже человеческих потребностей. Поклоняющийся требуют разные. Преследовать само требование отличается. Каждый из них пришел конец любого из этих требований преследуют искусства, turlawlıraq. O Лакин человек или требование, существуют требования или даже "bärekeldini" не должно быть qılmaytuğını. Есть ли смысл делать Ärneşik неуместно, "Поздравляю" ищет тех, кто желает сосредоточиться. Какой путь будет сам род человеческий, который присутствует в передней части, передний человек обнимает. Другое joldağılardan "bärekeldini" позитивный сюрприз. Я был "круто", но это özimmenen партнер, интимные вещи, "круто", сказал Der.
    В поисках достоинства человеческого существа часто начало требование это требование. Кто-то гонится скот. Sarañdıqpen, нечестный, даже несмотря на то животное, которое я нашел, "животный человек, который обычный" deytuğın "получила поверхность света" deytuğın веры и в зависимости от населения, собаки, домашние животные, которые не могут быть обвинены получили преследовать прибыль, говорит будет добиваться качества. Это правда, поведение казахская. Но разумно, чем казахский или даже человечества, jïirkenetuğın внимания. В связи с этим, один человек atanamın atanamın нужен кто-то, кто-то moldeke atanamın, кто хорошо разбирается, хитрость, обманчиво, так как atanamın, является xarekette. Поэтому нет ни одного человека с одним или каждый из верхней части ствола находится в двух buldamaq "Это будет целый ряд продуктов в ответ на" настолько talappenen. Казахские корни во взглядах, чтобы удержать это, "принес им дорого, как это, в эти дни, у этого есть бассейн дела", казахский не требуется, чтобы оторвать взгляд от их чтение не требуется, чтобы читать из книги ищет. Его первая книга должна выглядеть sözimenen жилет должен быть очищен, а затем сделать поклонение говорит. Если вы изучаете, глядя на поверхности казахским и очистить Дайте ему для того, чтобы talabıñdı жилет тоже видеть, кто внутри сложите его, тем более вероятно, что это было невозможно приятным благополучия. Теперь посмотрим на это, как читать, знаете, и вы знаете, что происходит.
    1898

    Смотрите также:

    Все тексты Абай кара соз >>>

    Опрос: Верный ли текст песни?
    ДаНет